whaat.blogg.se

2014-02-06
10:58:51

neeei

Jag tänkte ju stiga upp tidigt idag, men de gick inge bra vaknade nu.
För att få en bra tid hos en vårdcentral och liknande ska man ringa direkt dom öppnar, dvs ca 8 på morgonen, men nu blev det att jag ringde nyss och de ska ringa upp mig halv tre -.-

Dom stänger 4 så frågan är om jag äns kommer få komma dit idag, eller om det blir imorgon.
 
Har iaf så jävla ont i magen att jag inte orkar stå ut längre snart,
måste få veta vad det beror på...
 
well well,
Frukost nu, blir väl "onyttigt" som vanligt, rostatbröd eller baguette och juice/kaffe.
Men tyvärr finns varken fil eller yoghurt här hemma, så whatever man måste ju äta för att leva, right?
Jag är väl inte den heller som bara äter nyttigt, hahah, älskar tyvärr mat men kan inte påstå att jag är ett fetto för de :p
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: