whaat.blogg.se

2014-02-05
23:42:07

ph slut

Jaha. Vad ska man göra nu, då PH är över?
Så sugit, finns ju typ inge att kolla på nu, och vintern har ju som just börjat... känns det som iaf.
Fyy faan för jeppe ändå, hur fan kan han stå ut med sig själv? Tycker så jävla synd om Aina..
aja.
 
Rättvisa har skepats(lr vad man säger)..?
Fick min fucking morfar att fara å skriva in mig på körskolan idag iaf, så nu börjas det..
Min första körlektion är på måndag nästa vecka, sen på onsdag har jag både körlektion och teorilektion.
Har typ redan ångrat mig och vill inte gå, fast än han betalade ca 6.000 spänn...
Asså , såklart det första jag gjorde då jag kom hem var ju att tvinga farsan att fara ut och övningsköra med mig, gissa hur det gick? ... not good...
Asså, mitt största problem är ju att möta kopplingen med gasen, det går åt helvete, jag får bara kärringstopp. Jag kommer dö ifall jag ska köra med en stranger mitt i stan!!!
Va faan har jag gett mig in på? Har ju haft 5 år på mig att övningsköra men har skitit i det, nu äre fucking allvar asså, jag måste klara det här. Ska fortsätta övningsköra resten av veckan, + lite i helgen, (då jag inte festar lr är bakis, vilket jag vet att jag kommer va, men men), jaja.
whatever, det är som det är.
 
Det är ju ändå en sån grej man typ bara gör en gång i livet, och sen håller de. När uppkörningen och provet är fixat, kan jag slappna av.
Nackdelen är ju att både jag och brorsan ska hinna köra alla våra lektioner innan april. asså vi har ca 2 månader på oss sen ska de va klart för prov och uppkörning.
Vi ska ha tagit körkortet innan sommarn, så de blir inge softa här inte, allt ska gå fort -.-
 
Im just,.  omg...
 
Nä nu måste jag på toa känner jag, har halsat massa powerkings, de går rakt igenom "suck"
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: